Rady pro investory: Jak se nyní chovat v těžkém období
Ať už investujete do akcií, ETF, komodit, kryptoměn nebo na Forexu (měnovém trhu), je pro vás aktuální situace jistě složitá. Nejistota, kam se člověk podívá – od doznívající pandemie, přes geopolitická rizika až po negativní fundamenty typu zvyšování úrokových sazeb. To vše přináší na trhy zvýšenou volatilitu,...
16. 02. 2024
Jak na efektivní PPC reklamy? Nepodceňujte audit a zvažte reklamu na Pinterestu
Reklama placená za kliknutí (PPC) způsobila revoluci v oblasti digitálního marketingu a poskytla podnikům mocný nástroj k oslovení cílové skupiny a dosažení výsledků. Pro zajištění úspěchu PPC kampaní je zásadní provádět pravidelné audity. Zatímco Google Ads a Facebook Ads jsou běžně používané platformy, Pinterest...
16. 02. 2024
Reklamní předměty, kterými řeknete, kdo jste
Vybrat reklamní předmět, kterým potěšíte obchodního partnera, je jednoduché, jen se nad ním musíte zamyslet. Reklamní předmět má o vás nejen vypovídat, ale také říct, kdo jste. Nevybírejte to v kamenných obchodech, ale pořádně prozkoumejte internet. Internet má široký sortiment, jeho nabídka je poněkud více...
16. 02. 2024
Pojištění nemovitosti je dnes hodně diskutovaným tématem
Co všechno byste si měli pojistit? Když se jede na dovolenou, lidé si sjednávají cestovní pojištění. V případě, že máte rodinu a nezaopatřené děti, je sázka na životní pojištění otázkou, která souvisí s osobní zodpovědností. A mohli bychom pokračovat, důležitou roli hraje majetkové pojištění, jemuž...
16. 02. 2024
Investujte do fotovoltaické elektrárny. Vyplatí se vám to
Nechcete nechat inflaci, aby snižovala hodnotu vašich peněz? Co s tím? Zlato nebo kryptoměny? Riskantní hra s nejistým výsledkem. Máme něco lepšího, investujte do fotovoltaické elektrárny a získejte státní dotaci až 301 500 Kč. Máme konkrétní návod. Inflace v Česku stoupla na téměř 17 procent. Čechům se tak...
16. 02. 2024
Jak propagovat stavební firmu na internetu pomocí SEO?
SOptimalizace webové stránkyVytvoření kvalitního obsahuVytvořte kvalitní a relevantní obsah týkající se stavebního průmyslu. To může zahrnovat blogové příspěvky o stavebních trendech, návodech na stavební práce nebo projektech, které jste dokončili. Obsah by měl být užitečný pro vaše cílové publikum. Integrujte...
16. 02. 2024
Optimalizace webových stránek z pohledu SEO experta
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO) je proces, který má za cíl zvýšit viditelnost webových stránek ve výsledcích vyhledávání a získat organickou návštěvnost. SEO specialisté mají klíčovou roli při dosahování tohoto cíle, a to vyžaduje několik důležitých kroků a strategií. V tomto článku se...
16. 02. 2024
Suntel Group již 5 let pod hlavičkou Rusňákovy investiční skupiny DRFG
Téměř 25 let od svého založení a 5 let pod hlavičkou Rusňákovy investiční skupiny DRFG buduje Roman Řezníček v čele společnosti Suntel Group telekomunikační byznys, jehož tržby dosahují miliard. Jací klienti spadají do portfolia této nadnárodní společnosti?Suntel Group: Společnost poskytující telekomunikační...
16. 02. 2024
Jak vybrat SEO agenturu?
Správná SEO (Search Engine Optimization) strategie může být rozdílem mezi neviditelností a úspěchem na internetu. Avšak, s tolika faktory, které ovlivňují výsledky ve vyhledávačích, se mnoho firem obrací na profíky, jako je například tato agentura SEO, aby získaly potřebnou expertizu. V tomto článku se zaměříme na...
16. 02. 2024
Co je PPC reklama a jaké jsou její výhody?
PPC, neboli Pay-Per-Click, je forma internetové reklamy, kde inzerent platí za každé kliknutí na jeho reklamu. To znamená, že si reklamodadatel platí za návštěvníky, kteří přijdou na jeho webovou stránku prostřednictvím kliknutí na online reklamu. PPC reklamy jsou často spojeny s vyhledávači jako Google nebo Bing, ale také...
16. 02. 2024