Jak filtrovat v PR Yardu nabídky publisherů?

Ještě než vám poodkryjeme bohaté možnosti filtrování nabídek publisherů v PRYard.com, platformu v krátkosti představíme. Možná jste její přítomnost nezaznamenali – přeci jen jde o poměrně nový přírůstek na poli českých PPP (pay per post) systémů. Jde však o něco dál – jedná se o projekt, který spojuje inzerenty s publishery , kteří prodávají PR články a influencery (Instagram, Facebook, Twitter, Youtube) a tvůrci obsahu (textaři, překladatelé, ) v různých jazycích (čeština, angličtina, slovenština).

Zaregistrujete se, dobijete kredit, napíšete poptávku... a pak?

Registraci, následné dobití kreditu a zadání poptávky zvládnete jedna dvě. Ale co následuje potom? Na PR Yardu působí opravdu hodně publisherů, počítejte proto s velkým množstvím nabídek. Jak se v nich vyznat a ušetřit si výběrem těch nejlepších spoustu času a práce? PR Yard umožňuje praktické filtrování na základě mnoha specifických kritérií. V prvé řadě lze nabídky filtrovat podle druhu reklamního prostoru, tedy na nabídky od blogů/magazínů, majitelů profilů na Instagramu/Twitteru/Facebooku a YouTuberů. V řadě druhé můžete nabídky obrazit na základě těchto kritérií: ceny publikace, ceny napsání+publikace, Sranku, Alexa ranku, Alexa backlinku, MOZ DA, MOZ PA, MOZ BL, počtu sledujících Instagramu a několika dalších možností. Suma sumárum, PR Yard nabízí velmi rozsáhlé možnosti filtrování a významně tím usnadňuje práci inzerentům. A abychom nezapomněli, praktické je také barevné rozlišení tlačítek pro nákup inzerce. V případě nedostatečného kreditu se zbarví na šedou namísto původní zelené. Co s tím? Dobijete si kredit, nebo se nabídnete za nižší cenu – třeba ji nakonec publisher akceptuje.

Publikováno: 16. 09. 2019

Kategorie: Ostatní

Autor: Romana Musilová