Neprodává pouze obal, ale i texty!
Přemýšlíte nad novým webovým projektem nebo prezentací vašich současných služeb? Vzhledem k obrovské konkurenci byste váš nový web neměli podcenit. Je namístě si uvědomit, že prodává nejen pěkný grafický kabátek, ale zejména texty. Slova jsou mocnou zbraní a dokáží vštěpit zákazníkům vaše myšlenky tak, aby nad nákupem či využitím vašich služeb, neváhali ani minutu. Paradoxní je, že lidé, kteří neváhají utratit desítky tisíc za komplexní řešení grafiky a programování, se zdráhají investovat pár drobných do kvalitních textů. Cena za profesionální texty je přitom v poměru k návratnosti minimální.
Kdo je to copywriter?
Váš zbrusu nový web - třeba e-shop s elektronikou - je těsně před spuštěním, ale zdá se vám, že texty za nic nestojí? Položte si otázku – Využili byste něčích služeb, pokud by jeho web nebudil profesionální dojem? Kostrbaté texty plné gramatických chyb klienty odpuzují a vrhají na majitele webu špatné světlo. Jeho nabídka služeb či produktů může být sebelepší, ale k té se kvůli mizerným textům zákazníci nedostanou. Jak z toho ven? Pokud si na texty netroufáte sami, využijte služby člověka, který si říká copywriter. Nejedná se o obyčejného „pisálka“, ale profesionála, který si umí pohrát se slovy tak, aby přitáhl pozornost klíčové skupiny zákazníků a přiměl je k nákupu.Copywriting není pouze o webových stránkách
Copywriteři se zpravidla nezabývají pouze psaním textů pro weby. Celá řada z nich publikuje v tištěných časopisech, vymýšlí slogany, hesla a podobně. Copywriting není „pouze“ o textech s důrazem na SEO, je velmi úzce spojen s ostatními formami marketingu. Pakliže jste na vážkách, zda ušetřit a napsat si text svépomocí, nebo vložit důvěru do profesionálního copywritera, dlouho se nerozmýšlejte. I lepší copywriteři si za svou práci mnohdy nevezmou více, než několik set korun za normostranu, což není tak vysoká investice, která by vás měla od kvalitních textů odradit.Publikováno: 10. 08. 2019 / Aktualizováno: 16. 02. 2024
Kategorie: Marketing