Jak na pojištění proti škodám, které může způsobit zaměstnanec?

Díky širokému výběru pojišťovacích produktů na trhu se dnes lze pojistit prakticky na cokoliv. Vždy je však nutno zvážit, zda konkrétní pojistka má nebo nemá smysl. Mezi druh pojištění, které rozhodně smysl mají, patří pojištění odpovědnosti za škody, které může způsobit zaměstnanec zaměstnavateli. A to...

Proč postavit první e-shop na WordPressu?

WordPress je jedním z nejoblíbenějších systémů CMS (Content Management Systems) a lze jej snadno použít k vytvoření internetového obchodu. Pomocí správných zásuvných modulů a motivů lze ve WordPressu vytvořit atraktivní a bezpečný web elektronického obchodu. Zde jsou některé z důvodů, proč je vytvoření e-shopu ve...

Jak pracovat (nejen) v létě efektivně?

Pomýšlení na letní období je velice příjemná věc. Vybaví se vám odpočinek, relax a provádění oblíbených aktivit. Ovšem ne každý si léto představuje takto. Mnozí to znáte. Šéf na tebe naléhá, práce je příliš. V hlavě vám pobíhají myšlenky, že tolik práce přece nejde stihnout do zadaného termínu. Jak tedy...

Chyby ve světě franchisingu

Franchising je základem pro trvalý růst firmy. Zejména, když se rozhodnete pro franšízu Extéria Market. Když se dobře nastaví, jedná se o neomylný proces, který přináší prospěch a růst podnikatelům po celém světě. Jaké největší chyby se ale v tomto podnikatelském prostředí mohou stát? Jedete jen na sebe Franchising...

Odborník radí, která připojištění k povinnému ručení se vyplatí

Povinné ručení je v základu holý produkt. Je však možné si k němu, popřípadě v rámci rozšiřujícího havarijního pojištění, sjednat v rámci zvýšení komfortu i celou řadu připojištění. Odborník na komerční pojištění Aleš Rothbarth doporučuje ta, která se vám v reálném životě budou skutečně...

Jak si udržet zákazníka? Tipy, které skutečně fungují

Podařilo se vám prodat? Výborně, ale tím by váš zájem o daného zákazníka rozhodně neměl skončit. Důvodem je fakt, že již 5% nárůst stálé klientely může zvýšit obrat o 75 %! Jak si ale nakupující udržet na své straně barikády a nenechat je přejít ke konkurenci? Následující opatření fungují prakticky vždy a za...

Jak nastavit zálohy na energie, když jejich ceny neustále rostou

Každý, kdo odebírá elektřinu nebo plyn, posílá pravidelně svému dodavateli zálohy. Ty odcházejí většinou každý měsíc, u menších odběrných míst to může být i jednou za čtvrtletí. Jednou ročně pak dodavatel zašle vyúčtování a společně s ním i nový rozpis záloh na další období. To je příhodná chvíle...

Guerilla marketing – udeřte tvrdě ze zálohy!

Rok 2018 je v plném proudu a jistě jste již přemýšleli, jakým způsobem zasadíte vaší konkurenci tvrdou ránu. Pakliže vaše marketingové metody, které jste používali v minulém roce, příliš nefungovaly, je načase vyzkoušet něco zcela jiného. Podpořte vaši stávající kampaň něčím neotřelým, do módy se dostal...